Koulutustoimikunta

Labradori on monipuolinen ja kyvykäs harrastuskoira, joka innostuu liikkumisesta ja nauttii aivotyöskentelystä. Koulutustoimikunta pyrkii tarjoamaan monipuolisesti kursseja ja luentoja, joilla on mahdollisuus vahvistaa koirien ja ohjaajien yhteistyötä, tutustua eri lajeihin sekä auttaa mahdollisten ongelmien kanssa.

Kurssitarjonta on runsasta pääkaupunkiseudulla huomioiden pennut, aikuiset aloittelijat ja harrastuksessa jo pidemmälle edenneet. Siten osaamistasoltaan erilaiset koirakot löytävät sopivan vaihtoehdon kursseistamme. Harrastaessa koiran ja ohjaajan suhde useimmiten paranee ja kaikki lajit kannustavat mukavaan yhdessäoloon, liikkumiseen ja leikkiin yhdessä koiran kanssa. Pyrkimyksenämme on myös koota ja kannustaa labradorien omistajia ohjattujen koiraharrastusten pariin.

Labradorin kanssa voi harrastaa melkein mitä vain, lajien kirjo on runsas ja niinpä kurssitarjontammekin on hyvin laaja: mm. agilityä, taipumuskokeeseen valmistavaa koulutusta, pelastuskoiratoiminnan kursseja, hajutyöskentelyä, näyttelytreenejä, vesipelastusta ja perushallintaan liittyvää koulutusta.

Tavoitteenamme on myös lisätä kurssitarjontaa kiinnostuksen mukaan eri puolille Suomea. Siispä, jos innostuit mahdollisuudesta saada kursseja tai luentoja paikkakunnallesi ja olet valmis tulemaan mukaan tähän vastuulliseen, mutta palkitsevaan vapaaehtoistyöhön kurssien järjestäjänä, niin otathan yhteyttä meihin.

Sinulla ei tarvitse olla osaamista kurssien järjestäjänä  - me autamme kyllä alkuun ja eteenpäin.

Oma innostus järjestäjänä on koiraharrastustoiminnan osalta kaikkein tärkeintä.

Verkkokaupastamme löydät kaikki tulevat kurssimme, joilla on vielä tilaa:
Koulutuksien verkkokauppa

Tiedustelut: labbis.koulutus(at)gmail.com

Tuulikki Siltasalmi

PUHEENJOHTAJA

Kotona on tällä hetkellä Siiri 3-v. Siirin kanssa on kokeiltu monia lajeja mm. toko, agility ja hajuerottelu.

Koulutukset tarjoavat mukavaa yhdessä oloa eri aktiviteettien parissa ja on kiva päästä tutustumaan toisiin labradorien omistajiin.

Tervetuloa toimintaa mukaan, tarjoamaan ja organisoimaan koulutuksia labradoreille.

Laitathan viestiä

labbis.koulutus(at)gmail.com

Minna Hjelm

JÄSEN / VEPE-asiat & PK-asiat

Tällä hetkellä kotona kolme metsästyslinjaista labradoria Jedi, Dio ja Ringo. Harrastuksina pk-haku, pelastuskoiratoiminta ja vesipelastus. Rodunomaisten lajien alkeita opiskellaan Ringon kanssa.

minna.hjelm(at)bilia.fi

Santra Hållfast

JÄSEN

Tällä hetkellä minulla on alle vuoden ikäinen pentu Kenraali. Talven aikana olemme harjoitelleet perustottelevaisuutta, opetelleet etsimään kadonneita sekä metsässä, rakennuksissa että raunioilla. Jäljestyksen alkeita ehdittiin hiukan opetella ennen lumien tuloa ja hajuerottelu on ollut mukavaa tekemistä sisällä.

Sandra Näkki

JÄSEN / TOKO-ASIAT